HİZMETLERİMİZ

Profesyonel Yönetim,

    634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunun yöneticiye verdiği tüm sorumlulukları yerine getirmek kaydıyla;
    • Yıllık olağan ve olağanüstü toplantıların usulüne uygun yapılması ve alınan kararların yasaya uygun şekilde yapılması,
    • Kat malikleri ve sakinlerinin cari hesaplarının takibi,
    • Avans ve aidatların site yönetim hesabına toplanması,
    • Bütçede öngörülen mal ve hizmet alımlarının yapılması,
    • Karar, işletme  vb. defterlerinin dikkate alınarak işlenmesi ve noter onayı,
    • Borcunu zamanında ödemeyen malik ve sakinlerin icra takibi ile tahsilinin sağlanması,
    • Yıllık faaliyet raporlarının hazırlanması,
    • Aylık bilançoların hazırlanması,
    • Çalışanların tüm özlük işlerinin takibi,
    • Gereken tüm tadilat, yenilik ve birçok ihtiyaçlarınızın titizlikle yapılması,
    • Düzenli olarak bina ziyaretlerinin yapılması,
    • Web sayfamıza entegre edilmiş programımızda aildatların takibi, gecikme cezalarının işletilmesi, istek üzerine sanal pos üzerinden aidatların tahsilatlarının yapılması, muhasebe hizmetlerinin detaylı bir şekilde sunulması, projenizle ilgili bilgilerin tutulması ve hukuki süreçlerin takibinin yapılabildiği aynı zamanda borç bildirimlerinin SMS veya mail yoluyla sakin ve maliklere bildirilldiği hizmetlerden faydanılacaktır.

    Ayrıca yaşam alanlarınızı size rahat, huzurlu ve güvenilir kılacak hizmetimiz ile profesyonelliği üst düzeyde tutan iş ahlakımızı da ön plana çıkararak hizmet vermekteyiz.

   

   Yönetim Danışmanlığı,

    • Kat malikleri ve sakinlerinin cari hesaplarının takibi,
    • Avans ve aidatların site yönetim hesabına toplanması,
    • Karar, işletme  vb. defterlerinin dikkate alınarak işlenmesi ve noter onayı,
    • Borcunu zamanında ödemeyen malik ve sakinlerin icra takibi ile tahsilinin sağlanması,
    • Yıllık faaliyet raporlarının hazırlanması,
    • Aylık bilançoların hazırlanması,
    • Çalışanların tüm özlük işlerinin takibi,
    • Web sayfamıza entegre edilmiş programımızda aildatların takibi, gecikme cezalarının işletilmesi, istek üzerine sanal pos üzerinden aidatların tahsilatlarının yapılması, muhasebe hizmetlerinin detaylı bir şekilde sunulması, projenizle ilgili bilgilerin tutulması ve hukuki süreçlerin takibinin yapılabildiği aynı zamanda borç bildirimlerinin SMS veya mail yoluyla sakin ve maliklere bildirilldiği hizmetlerden faydanılacaktır.

   

İş Gücü Temini,
   

Çağın Yönetim & Temizlik Hizmetleri olarak amacımız müşterilerimizin ihtiyacına göre yapılandırdığımız, yaşam ve çalışma ortamlarında temizlik hizmetlerini, güvenlik hizmetlerini, resepsiyon hizmetlerini ve bahçıvan hizmetlerinin sunulmasıdır.

İdari Müdür / Tesis Müdürü,

     Çağın Yönetim & Temizlik Hizmetleri olarak amacımız müşterilerimizin ihtiyacına göre yapılandırdığımız, yaşam ve çalışma ortamlarında temizlik hizmetlerini, güvenlik  hizmetlerini, resepsiyon hizmetlerini ve bahçıvan hizmetlerinin sunulmasıdır.
    • İş sağlığı ve güvenliği, yangın ve acil durum kurallarını uygulanmasını sağlamak
    • Kalite yönetim sistemi ile ilgili faaliyetleri yürütmek
    • İdari işlere ilişkin bilgi sistemleri yönetimini sağlamak
    • Sistem yönetimi ile ilgili veri giriş ve güncelleme faaliyetlerini gerçekleştirmek
    • İdari işlere ilişkin bütçeleme ve raporlanacak faaliyetlerini yürütmek
    • İdari işler hizmetlerine ilişkin taslak bütçe çalışması yapmak
    • Bütçe gerçekleşmelerini izlemek
    • Hizmet politika ve prosedürlerinin belirlenmesi çalışmalarına katılmak
    • Binanın ve tesisin teknik yönetimi ile ilgili sistemleri yürütmek ve geliştirmek
    • Bina sistemlerinin teknik yönetimini sağlamak
    • Ortak kullanım alanları ve malzemelerin yönetimini yapmak
    • Temizlik, çevre, hijyen ve iş güvenliği hizmetlerinin yönetimi yapmak
    • Araç-filo yönetimi ile ilgili sistemleri yürütmek ve geliştirmek
    • Çalışan hizmetleri yönetimi ile ilgili sistemleri yürütmek ve geliştirmek
    • Servis ve çalışan ulaşımı hizmetlerinin yönetimini yapmak
    • Yemek ve ikram hizmetlerinin yönetimini yapmak
    • Çalışanların kullanımına yönelik iletişim araçları ile ilgili hizmetlerin yönetimini yapmak
    • Mesleki gelişime ilişkin faaliyetleri yürütmek
    • vb. görev işlemleri yerine getirir.

 

Biz Kimiz?

Çağın Yönetim ve Temizlik Şirketi  Profesyonel  Apartman, Site, İş Merkezi, AVM ve Residence  Yönetimi yapmakla beraber aynı zamanda kurum ve kuruluşlara Temizlik Personeli  temini, temizlik hizmeti  ve ekipmanı sağlayan bir firmadır.

Facebook

İletişim

Adres:
Konutkent Mahallesi 3035. Cadde Suites Tower B Blok No: 74/44
Çankaya ANKARA
e-Posta:
info@caginyonetim.com.tr
Telefon:
0(312) 217 05 07
Faks:
0(312) 217 05 09
www.caginyonetim.com.tr